Skocz do zawartości

Forum Polski Kurnik używa cookie. Przeczytaj Polityka prywatności aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej: Akceptuje użycie cookie
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Log In with Google      Logowanie »   

Zdjęcie

Samica gołębia zostawiła samca z młodym.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   TOBI

TOBI

Początkujący

• Użytkownik
  • 6 postów
  • Specjalizacja hodowli:

Napisano 29 lipiec 2012 - 09:36

Witam jestem początkującym hodowcą i potrzebuje pomocy czy to normalne ze samica gołębia pocztowego zostawiła samca z młodzikiem takim do wylotu z gołębnika i sparzyła się z innym samcem i ma teraz jajka z nim ?
  • 0

#2 OFFLINE   KrysSz

KrysSz

KrysSz

• Użytkownik
  • 2739 postów
  • LokalizacjaKorzenna
  • Specjalizacja hodowli:

Napisano 29 lipiec 2012 - 10:28

TOBI, to nie jest normalne ale i tak się zdarza niestety. Mailem taka samicę blauwindrów, co młode miały 2 tyg a ta sparowała się z innym samcem a tego goniła i młode tak samo. Myślałem że to jednostkowy przypadek ale przy kolejnych młodych zrobiła tak samo.
Czy to jej pierwsze legi u Ciebie, czy miała wcześniej z nim młode już?
Możliwe że samiec nie umiał jej przypilnować i sobie poszła od niego, lub po prostu już taka jest, i tak będzie robić.
  • 0
"Jeśli możesz coś zrobić dobrze, możesz też przedobrzyć"
KrysSz

#3 OFFLINE   TOBI

TOBI

Początkujący

• Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Specjalizacja hodowli:

Napisano 29 lipiec 2012 - 12:38

To był jej 1 lęg z tym samcem. A czy możliwe by było to ze dlatego bo miałem tego 1 samca bez pary i on siedział na siodełku niedaleko jej gniazda i może dlatego.
  • 0

#4 OFFLINE   KrysSz

KrysSz

KrysSz

• Użytkownik
  • 2739 postów
  • LokalizacjaKorzenna
  • Specjalizacja hodowli:

Napisano 29 lipiec 2012 - 16:12